دانلود تحقیق درمورد اطلاعات در مورد تصميم گيري براي مديريت مياني
با دانلود تحقیق در مورد اطلاعات در مورد تصميم گيري براي مديريت مياني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اطلاعات در مورد تصميم گيري براي مديريت مياني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اطلاعات در مورد تصميم گيري براي مديريت مياني ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد اطلاعات در مورد تصميم گيري براي مديريت مياني
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:12 صفحه
قسمتی از فایل:
اين بخش طبيعت مديريت مياني در سايه نگاه كارهاي مدير را بررسي مي كند و اطلاعات جمع آوري شده او را مورد بررسي قرار مي گيرد و زخيره مي كند. اين طور بيان مي شود كه شغل او يكي از مراحل اطلاعات آماري را در مورد كمك هاي لازم براي آسان كردن كارش مي دهد.
مقدمه
اين واقعاً يك بخش مقدماتي است. اگر چه علاقه مند به جمع آوري اطلاعات عادي مديران هستم، اما اخيراً تصميم گرفته ام كه به مراحل اطلاعاتي در مديران ميان، دقيق تر نگاه كنم. اين مديران نسبت به مديران ارشد متفاوت عمل مي كنند .تصميم گيران در سطح بالا براي مطالعه سخت است، اما مديران ميانه كه هر روز تصميمات زيادي مي گيرند مانند درياي ناشناخته ايي هستند كه در اطراف من هستند و براي تمام زندگي كاريم بوده اند. اگر چه بيشتر مشاهدات در طول مطالعات من در كتابخانه انگليسي بدست آمده است. تصوير فعاليت مديران ميانه ديگر از آنهايي كه در كتابخانه بوده اند درست نيست، نسبت به آن چيزي كه من در جاهاي ديگر مشاهده كرده ام. همچنين ديدگاهها و محاسبات تماماً براي خودم است و محاسبات كتابخانه بريتانيايي را ارائه نمي دهد.
اين بخش ابتدايي است به خاطر اينكه افكار اوليه مرا ثبت مي كند. اين ها ممكن است اطلاعات جامع را بوجود آورند اما آنها اتصلاتي براي رد و انكار هستند. اگر شما مايل باشيد . بعضي از وجوه موضوع را براي مطالعات بعدي پيشنهاد مي كند. اين افكار، بر پايه يك سري از بررسي هاي نمونه هاي كوچك از مديران متوسط خواهم شده توسط ديدگاهها در 30 سال قرار گرفته است. اين بخش اطلاعاتي را توضيح مي دهد كه عادات انواع مديران مياني را كه من با آنها كار كرده ام و مي شناسم را بيان مي كند. او حداقل يك لايه از مديريت را داشت كه به او گزارش مي شد. او در عوض با تعداد زيادي از همكاران در همان سطح مشابه يك مدير ارشد را گزارش مي كرد كه مي تواند يك راهنماي اجرايي باشد.
سازمان يك سرويس به حساب مي آمد ، اگر چه با حداقل فعاليت هاي توليدي، يا با داشتن يك بخش بزرگ خدماتي در داخل آن مدير وسطي ما تمايل دارد كه براي يك بخش بزرگ از فعاليت هاي سازمان مسئول باشد، كارمنداني با 50 تا 500 نفر داشته باشد كه تعداد قابل توجهي از آنها فارغ التحصيل شده اند.
در بسياري از كشورها ، اصطلاح اجرايي ، به نظر مي رسد كه به عنوان معادلي بالاتر براي مدير به كار برود. به طور شخصي من اين مسئله را نديد مي گيريم ، به خاطر اينكه فهم من از كلمات طوري است كه اجرايي را كسي مي دانم كه به سمت تعليمات و دستورات مفيد سوق داده مي شود، در حالي كه مدير كسي است كه اين دستورات را پخش مي كند. و از آنجايي كه همچنين مخالف هستم كه مكانيك ها را مهندس بنامم و تايپيست ها را منشي ، به طور مشخص من يك مدل قديمي هستم، و اگر شما بخواهيد مي توانيد اجرايي را به جاي مدير قرار دهيد (جايگزين كنيد)
بنابر اين ما تصميم داريم كه فعاليت هاي تصميم گيري آنها را بررسي كنيم و ارتباط آنها را با اطلاعات و مدارك ، ما مي توانيم با اطمينان تصور كنيم كه مدير مياني ما يك عضو مفيد از سازمان است، شخصي كه ارزش ها را به هر چيز ي كه در ارتباط با آنهاست ، مي افزايد. او فقط يك مرد مياني بي تحرك نيست ، بلكه هم جريان اطلاعاتي و هم آزادي عمل در اختيار اوست. اگر ما به اين مدارك روي ميزش نگاه كنيم ما ممكن است احساس كنيم كه همانطور كه جلو و عقب مي رود، مدير مشاهده مي شود و قضاوتهاي سخت را نمي گيرد.